zondag 7 december 2014

sunday songbook - come as you are

omdat internet vriendin Kati elk jaar weer over de top 1000/2000/god-weet-hoeveel begint, was ik maar eens gaan kijken in de lijst van vorig jaar. om te zien of iets instond waar ik me over verbaasde... gewoon, voor de lol...

mijn eerste verbazing was op no. 57
* alive - PJ

en de volgnde op 99
street spirit - radiohead

vervolgens op no. 136 deze:
* come as you are - nirvana {?!!}

op 832 {...}
* iedereen is van de wereld - the scene {!!}

en dan op 913:
* uncertain smile - the the

what the bloody f*ck?! op 950:
* there is a light that never goes out - the smiths

dus... de eerste 1000 doorgeploegd en behalve deze 6 was er niet veel noemenswaardigs {had Jeremy van PJ wel verwacht, en Smells Like Teen Spirit kon ook niet echt ontbreken...} waar ik me over verwonderde... Soundgarden dan weer wel, en ik vond het heel tof dat Tom Odell er tussen stond, maar of die de lijst van dit jaar gaat halen...? who knows... 



Geen opmerkingen: