donderdag 1 januari 2015

nieuwe ronde

{ ja, ik weet t - weer n beloofd dingetje hier niet afgemaakt... 
maar kennelijk hoort dat dus bij mij... 
sorry als u er last van heeft... :-) }

* * * nieuw jaar, nieuwe kansen * * *

God mag weten wat deze weer in petto heeft...
had niet kunnen bedenken wat 2014 allemaal heeft gebracht.

klein verlanglijstje voor 2015:
* gezonde kinderen en ouders en lieve vrienden ♥

* reisje naar Berlijn. en UK {whereever... schotland is ook prima...}

* rust in mijn hart...

* een gezonde flow in mijn financiën {dus dat ik de huur kan betalen en BBC2 kan blijven kijken... en een reisje naar Berlijn/UK kan maken...}

* Groot Durven Dromen!!

* mijn huisje zoals ik het graag zou willen... {wat vooral betekent: Rotzooi Ruimen...}

* de tuin het sprookje wat ik in mijn hoofd heb...

* een leuke auto die klein is en nog jaren meegaat zonder brokken

* dat Mr G gelukkig is

* iets met Pearl Jam...

nou
daar kan ik mee door.
eens zien wat ervan uitkomt

Gelukkig Nieuw Jaar iedereen!!

ergens in Berlijn

Geen opmerkingen: