woensdag 15 oktober 2014

een vreemd soort heimwee

voel een heel raar soort van heimwee...
of nostalgie, zoals het wellicht eerder zou heten...
nu ik in een loslaat-proces zit met meneer G, krijg ik steeds maar flashbacks, of visioenen naar een tijd de verdacht veel op 1977 lijkt... geen idee hoe dat komt, want zoveel heb ik nou echt niet met 1977, of die beige tijd die de Jaren 70 waren, maar om een of andere reden verlang ik steeds maar terug naar zoiets... {zou ook een teveel aan Flow Lezen kunnen zijn...}

Sonia Choquette, die een heleboel fijne boeken heeft geschreven over je intuitie en gidsen en andere dingen die het leven een heel stuk fijner maken, heeft ook een boek geschreven over hoe je je hartewensen kan laten uikkomen, en een tip is hééél goed visualideren wat je graag wil. en ik wil dus graag een leuk huisje zonder directe buren, met een niet al te grote tuin en een atelier... en drie keer raden hoe het er uitziet...

het kan zo in 1977...

mijn ideale man?

verdacht veel zoals een folkgitarist uit een engelse kroeg in... 1977...

leuke auto?

dit:


{tevens mijn favoriete bewerkings-dingetje op Instagram - 1977}

liedjes die al weken vastzitten in mijn hoofd...

* ventura highway - america
* make it with you - bread
* i'll have to say i love you in a song - jim croce
* time in a bottle - jim croce

dus... geen idee wat ik eraan kan doen - er maar in mee gaan, denk ik, zal vanzelf wel weer overgaan... :-)

Geen opmerkingen: