zondag 14 september 2014

sunday songbook

heb eigenlijk geen zin om te zoeken, om links te leggen, dus kies ik wat er al stond...

of wat Youtube voor mij kiest...

* frozen lake - buffalo tom
zo mooi... vergeten dat ik t zo prachtig vond, die hele eerste cd van deze gasten... totaal vergeten als band ook... jammer. zag ze ooit op Pinkpop {toen ik eigenlijk Pearl Jam had willen zien.......} en vond ze zo leuk... 

* corduroy - PJ
een van de songs die ik lang  links heb laten liggen vanwege te luid, maar die ik {vooral sinds Juni} heb leren waarderen als zijnde heerlijk en prachtig en ongelofelijk vol kracht en energie... 

* real gone kid - deacon blue
mijn idee van lievigheid, van wat ik graag zag in een cynische wereld... de positiviteit die ik overal leek te zoeken in die tijd, en vond in vergeet-me-nietjes-muziek... na 23 jaar cynisme is het wellicht weer tijd voor zoiets in mijn leven... 

* somewhere in my heart - aztec camera
nog meer onrealistisch geleuter van een lieflijk bandje... 

Geen opmerkingen: